[Epitesz-barkacs] kis es nagy motoraram figyelese

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Aug. 21., P, 17:05:05 CEST

szepygab at gmail.com wrote:
> Szerintem egy közepes frekvenciaváltó tudja mindezt. Bemente egy
> fázis, kimenete három. (50-100 eFt újonnan).

Szerintem nem erre gondolta Mágus, csak arra, hogy ha van egy szivattyúja
(egyfázisnál is fontos lehet), akkor ha az áram a szokványos érték alá
vagy fölé megy (80 ill 120% vagy mi), azt jelezze valami, vagy avatkozzon
is be. Ehhez nem tudok ugyan kész megoldást, de nem lenne olyan nagy
durranás csinálni egyet.

Addig is kis szerencsével megteszi a pluszos vagy hasonló fogyasztásmérő,
ami vagy ampermérő, vagy teljesítménymérő állásban van. A szerencse ahhoz
kell, hogy még időben ránézzen valaki, aki értelmezni is tudja a kiírt
adatot.

A frappáns megoldás, hogy kis kamera nézi a kijelzőt, és proci értelmezi a
látottakat.... :-)