[Epitesz-barkacs] gegecso Re: edenymoso konyhai zuhany

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Aug. 21., P, 21:20:30 CEST

vajk fekete  <halaloszto at yahoo.co.uk> 2009.08.20. 09:15:29-kor írta:

> amit keresel, azt kihuzhato mosogato csaptelepnek hivjak.
>
> ugy nez ki, mint egy mezei mosogato csaptelep, de ha meghuzod a nyakat,
> akkor egy gegecsovon kijon az egesz.

sajnos leragadtam az acél gégecsőnél, ezért
kérdezném, hogy ezek a műanyag gégecsövek
mennyire jobbak vagy rosszabbak?

Logoflex gégecső 1600 mm                                                 1867 Ft/db
New waves fémhat.csavarodásm. gégecső, 1600             4621 Ft/db
Suparaflex csavarodásmentes gégecső 1600 mm            5467 Ft/db +

http://www.degnyirseg.hu/print.php?mode=printlist&id=KL&level=1&PHPSESSID=yodXG7