[Epitesz-barkacs] kondenzacios kazan

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Aug. 22., Szo, 12:49:55 CEST

vajk fekete wrote:

> jol okoskodom?

Nekem úgy tűnik, igen.

Ellenben, ha én csinálnék kondenzációs kazánt (persze sosem fogok), az
valahogy úgy működne, hogy sokkal jobban lehűtené a füstgázt, mondjuk
szobahőmérsékletre, aztán ami marad, azt visszafűtené annyira, hogy
távozáskor már ne történhessen semmiféle lecsapódás. Mondjuk 30-40 fokra.
Ez utóbbi - bár nem számoltam utána - valszleg kevesebb hővel járna, mint
a 60-->20 közötti átmenetből származó többlethő, ami a víz kicsapódásából
származik.

Na aztán lehet, hogy ez az egész jó nagy hülyeség.