[Epitesz-barkacs] szakaszolas 4,4kW-os miatt

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Aug. 22., Szo, 21:46:28 CEST

Zsolt wrote:

> nálam már kb. 21A-nél leold a 20A-es de ha bekapcskor nem is néhány perc
> múlva lemelegszik.

Ha így van, ezt ki kell cserélni. Normális, nem hibás cucc ki van zárva,
hogy így működjön.

> ezek az újfajta óra előtti cuccok nagyon precízen annyi tudnak mint
> amennyi
> rá van írva.

Mérted? Szerintem nem. Rövid ideig minimum a dupláját tudja.

> ja 12V-on 40-60A 12*60=720W egy kicsit más mint 230V-on a 20A vagyis
> 4600W

nem ez a lényeg. Ha már be van kapcsolva, simán elbírná a hálózati
fogyasztó áramát is, sőt, bekapcsolni is tudná, csak kikapcsolni nem
biztos.

Azért egy próbát megér. Ha belegondolunk, vannak a vasaló meg bojler
hőfokszabályozók, amik bimetallos pattanószerkezetek jó kis
érintkezőhézaggal, és simán meg tudnak szakítani 10-16A-t. A 20-ban már
nem vagyok biztos. Én bizony ekkora áramkára mágneskapcsolófélét raknék,
aminek dupla megszakítási pontja van.