[Epitesz-barkacs] koltoztetes

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2009. Aug. 22., Szo, 22:14:09 CEST

Halihó!

Hofferek Attila írta:
> nem is tudom melyik listan volt regebben tema, de nem jegyeztem meg, mi
> lett a kimenetele: koltozeshez sok-sok-sok-sok lehetoleg egyforma, eros
> papirdoboz kellene, vagy olyan ceg, aki a sajat dobozait a koltozes
> elott 2-3-4 minel tobb nappal elhozza, hogy abba ramoljunk.

  Mink egyszerűen szatyorba rámoltunk. Az pont akkora méret, hogy kényelmesen
lehessen vinni, és az utóbbi két év boltbajárásából maradt pár szatyor.
  Jah, a Tesco-s műanyag szatyor tényleg elbomlik, ahogy rá is van írva... két
éves lehetett maximum és foszlott az anyaga, semmit nem lehetett már
belepakolni, egy kilótól már szakadt a füle vagy hasadt az oldala.
--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu
Auth Gábor -=- http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor