[Epitesz-barkacs] Talajfúró

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Aug. 23., V, 14:58:07 CEST

Acs Gabor  <agabor at electrodesign.hu> 2009.08.23. 14:33:09 +2h-kor írta:

> Egyszer beszélgettünk róla. Most találtam egy üzletet Nagymaroson, a
> 150-es 2200 Ft-ba kerül. 3 darabból áll, össze kell tekerni egymásba (a
> fúró, a szár, a tekerő). Ha valakit érdekel, majd tudok segíteni a
> beszerzésben. Van egy nagyobb méret is, de nem mértem le, és az árát sem
> tudom. Olyan 200 fölött lehet.

ha ezzel a 150-essel  lefúrnék a tekerőig, (kb 1m) de közben egyszer sem emel-
ném ki (nem szakítanám ki a talajt)  mennyi erővel lehetne kihúzni?

magyarul pl. kipányváznék vele valamit (mondjuk egy sátrat, vagy egy bódét )

sajna 25 évvel ezelőtt foglalkoztam ilyennel utoljára :-(
de mintha több lenne, mint az átmérő 150 x 1m -nyi talaj súlya