[Epitesz-barkacs] Talajfúró

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Aug. 23., V, 17:30:46 CEST

Arra céloztam, hogy a homoknak és valami ragacsos agyagnak egész más
lesz a tapadása. Szóval a ragacsos nyilván sokkal nehezebben jön ki.
Sőt, a kivágandó henger palástját ez a módszer nem is vágja el, szóval
agyagban már egész kevés lefúrás (ha egyáltalán meg tudod csinálni)
egész komoly tartást fog eredményezni. azon sem lepődnék meg, ha
kitekerni sem lehetne egy idő után, csak kiásni.

Gábor