[Epitesz-barkacs] Panelfúrás... :)

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Aug. 23., V, 18:55:31 CEST

1. mar tobbszor mondtam, az auchanban szokott lenni a bosch hammer zold furogep tizezerert. nekem ez van skil-ben, akkor vettem amikor bekason laktam. csak 420W, de rendes pneumatikus furokalapacs, kifurja bekasmegyert.

2. bekason egy kepet nem tudsz a falra felakasztani utvefuro nelkul.

3. nekem tulemelegedos furogep ugy halt, meg, hogy a muanyag kefetarto megolvadt, es a kefet befoglalo fem cso hatrafele kicsuszott belole. forrpakaval jol megmelegitettem es visszatoltam, azota is mukodik.

vajk