[Epitesz-barkacs] Talajfúró

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Aug. 23., V, 20:12:30 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> http://www.iparigepkolcsonzo.hu/img/talajfuro.jpg

Na jó, ez maga a talajfúrógép. Engem meg a fúró érdekelne csak. Abból is
egy nem túl vastag fajta, 30-40 mm átmérőjű, viszont tudjon vagy 1 méter
mély lyukat is fúrni, és hozza ki a törmeléket, tehát ne csak rövid
darabon legyen neki csigája.

Már azon filóztam, hogy körkivágóval lemezdarabokat fogok csinálni,
felhasítom, és alkalmas alakra hajlítva felhegesztem egy szárra... de elég
nagy meló. Előtte lehet, hogy valamilyen lemezcsíkot megpróbálok élire
ráhajlítani az adott szárra. Talán egy 12mm széles, 2-2,5mm vastagot
sikerülne is, egy 16-os vasra pl. De ha véletlenül készen is lenne, nem
kínlódnék.