[Epitesz-barkacs] Talajfúró

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Aug. 24., H, 07:04:43 CEST

szepygab at gmail.com wrote:

> Nem lehetne a csövek tetejére ideiglenesen odahegeszteni azt a
> kiszuperált vésőt, hogy gépbe lehessen fogatni, az alját flex
> segítségével becakkozni és kicsit kalapáccsal ki-be ütni, hogy
> koronafúró módjára le lehessen nyomni?

De biztos lehetne, csak az a gyanúm, hogy elég hamar úgy beszorulna a cső
a maga által készített lyukba, hogy csak kínnal tudom kiszedni. Viszont
annyira nem fog akarni rögzülni, hogy egyúttal bentmaradó darabnak is
lehessen tekinteni. De majd még meglátom, csak kíváncsi vagyok, milyen
ötletek jönnek még.