[Epitesz-barkacs] vekony beton kerdes

Varga Tibor vti61 at freemail.hu
2009. Aug. 24., H, 09:52:43 CEST

Sziasztok!

Ha az a födémbeton, amire a második réteg kerül, teljesen tiszta, vagyis
pormentes, zsírmentes, szennyeződésmentes, akkor az új betonréteg hozzáköt.

Én járda szélét javítottam úgy, hogy az évekkel korábban letört
betondarab helyét vízsugárral kimostam és a nedves betonra raktam
a javítást.
A járda tizenéves volt. Nem tudom, hogy mikor tört le a sarka, mert akkor
még nem ott laktunk. Körülbelül 15 éve javítottam a járdát. Igaz autó nem
áll rá, de lábbal biztosan ráléptünk azóta.
A fagy sem szedte szét.

Vagyis, ha a már ott lévő födémet felsepred, vízsugárral felmosod és
utána rábetonozol, akkor az össze fog kötni és tartós is lesz.

Arra vigyázz, hogy a kötés ideje alatt nehogy kiszáradjon, mert akkor
nem tud a két beton összekötni. Szerintem ezen áll vagy bukik a mutatvány.
No meg azon, hogy legalább 2-3 hétig ne lépj rá ahol vékony a beton!

Üdv. Tibi