[Epitesz-barkacs] fafuro (volt Re: Talajfuro)

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Aug. 24., H, 15:10:18 CEST

Hofferek Attila wrote:

> Hogy oldod meg házilag, hogy teljesen tengelyben fusson a fúró, meg a
> vasrúd?

Ez nem ilyen meredek követelmény. Én úgy szoktam csinálni, hogy kis
hézagolókkal (ha nem azonos az átmérő) satuba fogom, megpöttyintem középen
a csúcsoknál, aztán kiveszem, és forgatom, méregetem a nikkelezett
szemmértékemmel, hogy mennyire egytengelyű. Ha kell, kicsit idomítom,
aztán hegesztem újra körbe-körbe, de a végén, amikor már minden kész,
akkor is lehet hajlítani rajta. Fontos, hogy ne legyen sehol anyaghiány,
szóval a leköszörülés után mindenütt tele legyen. Ha hangyányit "csápol",
kit érdekel?