[Epitesz-barkacs] satupad - munkaasztal

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Aug. 24., H, 16:24:57 CEST

Az én munkaasztalaim 22-es OSB lapokból és összecsukható bakokból
állnak. Így annyi asztalt használok, amennyi munkám van, illetve annyit
rakok el, amennyi területre van szükségem. A satut is ehhez lehet
csavarokkal lefogatni, ha kell, felrakom.

Most pl. egy CNC maró figyel itt mellettem egy ilyen mobilasztalon.

Jobb is, ha nincs fix asztala az embernek. Nekem egy nagy íróasztalom
van, most pl. olyan 20-30 centi között van a rétegek összvastagsága :))

Gábor