[Epitesz-barkacs] kagylo tisztitas

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2009. Aug. 24., H, 20:30:56 CEST

most értem haza a dunáról egy evezés után.

találtam egy kb. 15*10cm kagylót, a víz tetején úszott, csodálkoztam is hogy
milyen újfajta kagyló ez ami úszik.

kiszedtem, hát meg volt pusztulva de kb. akkoriban történhetett mert szaga
még nem volt.

na mind1 kiszedtem kitakarítottam, gondoltam lesz belőle valami dísz.

de hogyan tudnám letisztítani, hogy minden alga és szerves anyag
letakaradjon róla.

gondoltam lesavazom, az visz mindent de valszeg a mész vázat is lebontja,
vagy NaOH-ba vagy maradjak a mechanikus sika-mika mellett ?

mivel szokták ezeket tisztítani az ajándéktárgy készítők?