[Epitesz-barkacs] kagylo tisztitas

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2009. Aug. 24., H, 21:09:22 CEST

>Én a főzést és utána a kitartó körömkefézést választanám.

a főzés ok, de a sikálást akartam megúszni....

Egyébként itt van a példány háza:
http://telectronic.hu/kepek/kepek23/

viszont érdekes, hogy olyan friss csiperkegomba szaga van a házának és
állatnak is.
a belseje tiszta fehér volt, kb. olyan mint egy csiperkegomba.
(sajnos a vizen nem volt nálam foto masina)
a tengeri országokban eszik a kagylót lehet, hogy ez is ehető ?
milyen lehet az íze ? olyasmi mint a polipnak vagy tintahalnak ?