[Epitesz-barkacs] kagylo tisztitas

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Aug. 25., K, 00:38:05 CEST

Nemrég mintha itt írtam volna le, kb. 2 hónapja egy szeles szombat után
pár perc alatt legalább 2 kiló fekete kagylót szedtünk össze a Duna
partján. Megfőztük fehér boros-hagymás szószban, és úgy jóllaktunk
belőle, hogy meg se tudtuk enni az egészet. semmi bajunk nem lett tőle,
és olyan íze volt, mint a hiperben vett kagylónak.

Gábor