[Epitesz-barkacs] Festőt keresek

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2009. Aug. 25., K, 09:47:58 CEST

Zoltán Ottó Szabó írta:
> Sziasztok!
>
> Amennyiben minden jól megy a jövőhéten "birtokba veszem" a budapesti
> XVIII.kerületi családi házunkat. Egy kissé leharcolt állapotban
> van,ezért belső tisztasági festést szeretnék csináltatni. Igaz,hogy a
> NET-en nagyon sok festő hirdet,de én olyat szeretnék megbízni, akinek
> van itt a listán referenciája.
> Amit szeretnék!
> Jól,olcsón és szépen dolgozzon,a munka elkezdését és befejezését
> illetően pontos legyen.
> Köszönettel venném,ha tudnátok ilyen festőt ajánlani!

Kell glettelni is itt-ott, vagy csak festeni? Ha csak festeni, akkor
felesleges festővel kiraboltatni magadat, Héra prémium, egy rétegben,
nekem a mélyvörös falat egy rétegben fedte a fehér héra premium.

Ha glettelni is kell, azt is meg lehet oldani kis kézügyességgel, én
rimano 3-6-ost ajánlom, vagy a cereplasta előre kevertet, azokat nagyon
könnyű utólag megcsiszolni, ha csíkos lesz. Vannak glettek, amik olyan
kurvakeményre kötnek, hogy vagy simán húzod, vagy robbantod :-)