[Epitesz-barkacs] Festőt keresek

Zoltán Ottó Szabó ottomatkft at gmail.com
2009. Aug. 25., K, 10:05:56 CEST

Az előző házunkban sok mindent magunk festettünk. Magunk gipsz
kartonoztunk.Végül is nem lett rosszabb,mint ha egy "közepes szinten"
dolgozó mestert hívtunk volna.
Itt most idő probléma játszik közre.
Korábban Szegeden laktunk,most ideiglenesen Harkányban és ősztől pedig
Budapesten fogunk.
A költőzni már a kifestett házba szeretnénk!