[Epitesz-barkacs] Magikus furesz

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2009. Aug. 25., K, 10:28:04 CEST

jhidvegi írta:
> Igen, van ott kakaó bőven. Az egyenesek valszleg szépen elő vannak
> rajzolva a túloldalon. Az egyes fűrészeket meg szerintem bőszen

És? Én is elő szoktam rajzolni, ha vágok valamit. Te nem?
A fűrészlapot persze, hogy cserélik. A fát, vasat sima fűrésszel vágja,
a csempét, poharat wolframszilánkos lappal, a fejszét meg ilyen reszelős
szarral élezi. Jó sok lap van hozzá, mintha rémlene pártíz évvel
ezelőtt, amikor még a régi körcsarnok állt, és voltak benne karácsonyi
vásárok, ott volt ezzel a fűrésszel egy standon bemutató, az si elég
meggyőző volt, a pasas olyan csigamintát vágott a csempébe, csak néztem.

> cserélgetik. Az üveg meg a bögre elvágása elég meredek dolog, ahhoz
> valami gyémántos holmi kell. Ennyire univerzális fűrészt nem tudok
> elképzelni, vagy valamit rosszul értelmezek.

Rosszul. Van vagy 7-8 lap hozzá, amit egy mozdulattal cserél a pasas.