[Epitesz-barkacs] Magikus furesz

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Aug. 25., K, 13:13:15 CEST

ebben a szerszamban az a poen, hogy osszesen vagy 10 kulonbozo penget hasznal. amik kulon-kulon mind megvehetok amugy a boltban. jo eles kemeny fafuresz, gyemantporos reszelo, wolframkarbidos drotos furesz csempehez, stb.

aki barkacsaruhazban vasarol, annak ezek meglepetest okozhatnak, plane igy egyutt. plane egy gyakorlott szakember kezeben, filmen, ahol 10szer elprobaltak es a legjobbat tettek be.

nekem is van olyan kezifureszem, amivel hamarabb vagtam at a tetoleckoteget mint az acs a lancfuresszel. el is kerte megnezni...

vajk