[Epitesz-barkacs] Magikus furesz

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Aug. 25., K, 15:17:07 CEST

Hofferek Attila wrote:

> Talán még a lapok anyaga. Sima serbliacéllal nem vágja el a szeget, az
> biztos.

Itt én érzek valami kombináltfogó effektust.
Lyukfűrésszel (dekopír magyarul) hajdanán egész tábla lemezeket voltam
kénytelen körbevágni, egy lap többet is vitt, pedig csak kb 2 centi volt a
munkafelület. Ezek jóval apróbb fogúak, mint a fára való, és nem a fogak
vannak kihajtogatva, hanem hullámos az él, szóval kanyarog a fogsor. Ha
ugyanezt nagyobb fogúra csinálják, akkor lehet, hogy alkalmas még ez az
anyag vas vágásához is, de hogy messze rosszabb lesz az élettartama, az
tuti. Cserébe persze jó lesz fára is. Na szóval itt van a kombináltfogó
effektus. Mindenféle anyagra elvileg megvan valami bevált fogméret,
ilyen-olyan szögek, amik oda a legjobbak. Itt feltehetően valami
univerzálisabb akármire törekedtek.

Hasonló reklámokat lehet látni kések ügyében is. A faszi a fűrészes élő
késsel elvág pár szöget, aztán csodásan tudja szeletelni a paradicsomot...
Valszleg nem mutatják, hogy közben kicserélte a kést. :-)

Jó, lehet, hogy nem cserélte ki, csak a szög volt szar anyagból. :-)

Úgy érzem, mostanában terjed a lakosság hülyítése. Pl ha háziasszonytól
azt hallom, hogy "önélező olló", akkor padlót fogok. Simán beadják neki,
hogy létezik önélező olló.