[Epitesz-barkacs] Magikus furesz

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2009. Aug. 25., K, 15:39:45 CEST

vajk fekete írta:
> megfenni is, de pl hogyan vagsz vele hust.

Szerintem sehogy. Ha eret akarnek vagni vele magamon, nem biztos, hogy
sikerulne. Nekem van egy nagyon prima kis Wusthoff keszletem, eleinte
nem akartam a felesegem kezebe adni, aztan ra is jottem, hogy miert.
Nekilatott porcelan tanyeron kenyeret vagni vele, meg ilyen baromsagok,
dehat ez van, en tul ritkan hasznalom, a felesegem meg szereti, igy nem
marad mas, mint minden este vegigfenem oket. A legkisebb, legtobbszor
hasznalt kesen mar latszik a fenes miatti kopas, mar kicsit mas az
elenek a konturja, mint uj koraban.