[Epitesz-barkacs] Magikus furesz

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Aug. 25., K, 15:58:09 CEST

Hofferek Attila wrote:

> Szerintem az enyem erzi, de ugy van vele, hogy a targy van erte, nem o a
> targyert, es valahol igaza is van. En meg az esti fenesekkel
> asszisztalok neki ehhez.

Abban igaza van, hogy a tárgy van érte, de ezen az alapon az autóval is
naponta meg lehetne kínálni a beton villanyoszlopot. A tányéron vágásra
ott vannak a tompa, erre a célra szogáló kések, amikkel enni is szoktunk.
Ha meg nem viszi, kell az éles kés, ki kell tenni a szintén őt szolgáló
vágódeszkára vagy műanyagra azt a valamit, amit el akar vágni.

Persze, ha fenéssel megoldható a dolog, ennyi belefér.