[Epitesz-barkacs] Magikus furesz

gyapo gyapo at freemail.hu
2009. Aug. 25., K, 21:01:02 CEST

>Ezzel kenyeret kell vágni. Diétás, fogyókúrás
>dolog, mert a kenyér jelentõs részét morzsává
>varázsolja, amit ugye nem szoktunk megenni így
>direktben, csak összesöpörni, és kidobni.

Vilag eletemben sima elu kessel vagtam a
kenyeret, amig vettem egy keskeszletet, amiben
van egy hullamos elu kenyervago. Kiprobaltam, es
azota a sima elu csak pihen, nagyon jo vele
vagni, sokkal jobban belekap a ropogos
kenyerhejba, es nem morzsal jobban. Azt hozza
kell tenni, hogy ez a hullamos nem olyan, mint a
zsebkeseknel szokasos serrated el, hanem valoban
lagy hullamok vannak. Gozom sincs hogy fogom
elezni ha szukseges lesz. Kis atmeroju puha
hengert vonok be csiszolovaszonnal, es azt
vegigfuttatom az elen, majd meglatom. Amugy
profilozott kovel lehetne, az el hullamainak meretere faragott felulettel.

>A nõk miért nem érzik ezt, hogy nem frankó
>semmiféle éles késsel tányéron, zománcon...
>vágni? (Én már értem el a témában sikereket, de nem percek alatt!)

Na ez az, a muszaki ismeretek hianya.
Kemenysegek, acel, uveg, tudni, hogy a keramiat
bevono zomanc is uveg, ami a kesek anyaganal kemenyebb.

Udv.: gyapo

gyapokuk at cfwpont.hu