[Epitesz-barkacs] Magikus furesz

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Aug. 25., K, 21:18:06 CEST

gyapo wrote:

> Vilag eletemben sima elu kessel vagtam a
> kenyeret, amig vettem egy keskeszletet, amiben
> van egy hullamos elu kenyervago. Kiprobaltam, es

Na az más. Én azt a fajta furészeset nem kedvelem, aminél az él jó vastag,
és valami 30 fok feletti szögben megköszörülik furészesre, jó suru
fogakkal. Na az morzsálja a kenyeret, mint állat.

> lagy hullamok vannak. Gozom sincs hogy fogom
> elezni ha szukseges lesz. Kis atmeroju puha

Simán lehet akár egy kaszakovel is úgy, hogy kicsit megbillented, hogy az
élével csináld. Olyan kell, ami elég ép, mert - nemtom, közismert-e - nem
az él felé kell menni a kovel, hanem az éllel szemben.

> Na ez az, a muszaki ismeretek hianya.
> Kemenysegek, acel, uveg, tudni, hogy a keramiat
> bevono zomanc is uveg, ami a kesek anyaganal kemenyebb.

Jó, de én sem, meg senki sem úgy született, hogy ezt eleve tudja, sot, nem
is tanítják. Fiatalon még jó a szeme az embernek, és ha pl tányéron vág
késsel, lehet látni, hogy a tányér nem sérül. Ergo kemény kell legyen. Az
elso éles késsel vágásnál azt is lehet látni, hogy az él azon a helyen
rögtön tönkremegy.

Itt nem a muszaki ismeretek hiányáról van szó, hanem a dolgok iránti
teljes érdektelenségrol, még azon az áron is, hogy a saját dolgát nehezíti
meg a hölgyember.