[Epitesz-barkacs] Magikus furesz

gyapo gyapo at freemail.hu
2009. Aug. 25., K, 22:26:48 CEST

>Nekem olyan maz nelkuli feher porcelan van. Minden hasznalat elott
>huzok partizet rajta, es mindig borotvaeles. Olyannyira, hogy
>vegighuzva az alkaromon tenyleg pattognak le a szorszalak.

Az eleg finom, nemek is van egy cso. Ezen pont lehet szembe is tolni,
csak vigyazni kell a kezre. De huzva is jo. Hasonlo a Fiskars ket
keramiakorongos elezoje. Az ad egy stabil elszoget is, es egyszerre
feni mindket oldalat a pengenek. Az egyik oldalon huz, a masikon tol.
Es meg szamtalan elezo van, kovek, keramiak, bo"ron csiszoloporok,
pasztak, csiszolopapir.

Udv.: gyapo

gyapokuk at cfwpont.hu