[Epitesz-barkacs] Magikus furesz

Erdos Zoltan silverst at t-online.hu
2009. Aug. 25., K, 22:32:54 CEST

nagyon :-)

elektros listan kerdeztem ra par eve.. jonak mondtak, megvettem..
akciosan 60-ert..megerte..  vanbenne lakasfelujitas, garazsajto.. stb..
  es meg mindig rezeg :-)
padlo szegelylecben egyenesen verhetetlen.. :-)
mondjuk tartos hasznalatban a kezed zsbbadni kezed, nem hulyeseg a
belelt kesztyu hozza... :-)
es persze nem minden extrat kell megvenni hozza..

multimasternek hivjak, de ha rakeresel a kisvakond szerszambolt lesz a
nyero..