[Epitesz-barkacs] Magikus furesz

gyapo gyapo at freemail.hu
2009. Aug. 25., K, 23:47:20 CEST

>Köszörûs ismerõsöm maga csinálja a fenõkorongot.
>Filckorongot vastagon beken vízüvegben lekevert korund porral, és
>hagyja megszáradni. Valamiért erre esküszik.

Tag tere van a fantazianak es a barkacsolo
szellemnek. Nekem is van sajat gyartasu elezo
keszsegem. Ket fakorong, az egyikre 600-as
csiszolopapir folragasztva, a masikon filc
polirpasztaval bekenve. Furogep szoritoval
satupad szelere es adj neki. A 600-as mar eleg
finom ahhoz, hogy lehet nyomni, nem melegiti fol
annyira az anyagot, hogy kilagyuljon. De azert
szed le annyit amennyi kell. Utana jon a
polirpaszta, eloszor fekete szutyok lesz, de
aztan tukor el. Raejtem a paprikara es koppan a deszkan. :)

Udv.: gyapo

gyapokuk at cfwpont.hu