[Epitesz-barkacs] Magikus furesz

gyapo gyapo at freemail.hu
2009. Aug. 26., Sze, 00:06:09 CEST

>koszoruvel nem lehet igazi elet kialakitani, viszont hamar elfogy az
>anyag tole.
>koszorulni csak akkor kell, ha csorba van, vagy mas miatt a
>geometriat kell helyreallitani.

Ez sem teljesen igaz, bar egyetertek. Van nekem egy barkacs koszorum,
meg nem mondom a finomsagat, az egyik ko egy kicsit durvabb, a masik
finomabb. Balta elehez pl. ezt hasznalom, de a bozotvagot is szoktam
finoman koszorulni, eppen csak leheletnyit erintem a finomabb kohoz.
Szikrazik ugyan, de nem lagyul. De meg a legfinomabb erintes is durva
elet csinal, ha ez konyhakes lenne, akkor feltetlenul simitani
kellene valamivel.

Udv.: gyapo

gyapokuk at cfwpont.hu