[Epitesz-barkacs] porszívó

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Aug. 26., Sze, 08:44:20 CEST

A porzsákosoknak mindig van egy olyan jellegzetes szaga. Aztán lehet,
hogy a hiper-szuper hepaszűrős csodáknak már nincs, bár kétlem, hogy az
a szagmolekulákat is megfogná. Úgyhogy vagy kidobod minden alkalommal a
papírzsákot (az már nem olyan olcsó), vagy gyűjtögeted a szemetedet, ami
nem annyira higiénikus, ráadásul ha felszív valami hasznos dolgot, lehet
áttúrni a sok mocskot.

Gábor