[Epitesz-barkacs] Magikus furesz

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Aug. 26., Sze, 10:52:23 CEST

vannak el kialakitasi stilusok, amik biztositjak, hogy a feneskor ne kelljen sokat levenni.

az egyik pl, amikor a rakoszorult reszt a kerek ko palastjan csinaljak, es a koszorules homoru. ugy ha a koszorulest felfekteted a fenokore, akkor ket ponton erintkezik csak, amibol egyik az el. igy fixen tartva a szoget tudsz fenni, megis csak minimalis anyagot kell levenni.

vagy amikor egyenes a koszorules, de egy kicsit hegyesebb mint maga az el, es az el egy masodik szog, egy vekony szalag, csak azt kell fenni.

mind a ket esetben ha sokat fened, akkor a feneskor megdolgozott felulet lassan no. ha tul nagy, azt hivtam pl annak, hogy a geometriat helyre kell allitani.

vajk