[Epitesz-barkacs] {Disarmed} Re: Keselezes lett

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Aug. 26., Sze, 11:21:57 CEST

az igazi kerdes, hogy mennyire felted az esztergadat az uvegportol.

uveg es uveg kozott nagy a kulonbseg kemenysegben. mezei uveget siman lehet csiszolni vizes 400-as papiron.

en befognam a ketoldalas ragasztos modszerrel, es a szerszamtartoba fogott dremelbe tett gyemantos valamivel csiszolnam mikozben a tokmanyt kezzel forgatom.

vajk