[Epitesz-barkacs] {Disarmed} Re: Keselezes lett

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Aug. 26., Sze, 12:48:43 CEST

a vegeben egyszeruen bele volt gyartva egy kis gorgos uvegvago.

mondom, az a szerszam csak abban speci, hogy egybecsomagalnak kis helyre egy csomo szazeve letezo szerszamot, es ettol ugy tunik, mintha baromi otletes lenne.
valojaban meg senkinek nem kell mind a 12 darab, csak 3. a harmat megvehetne kulon kulon szumma olcsobban, nem kellene penget cserelgetni, a kulonbozo funkciokhoz azert kulonbozo nyelkialakitasok alkalmasabbak mint az univerzalis, csak akkor nem lehet egyszerre megvetetni vele 12 szerszamot, raadasul rasozni 8-at amire nincs szuksege.

egyetlen elonye lehetne, hogy kis helyen elfer, de nem hiszem hogy hatizsakkal napi elelemmel jarna barki is csempet vagni.

vajk