[Epitesz-barkacs] {Disarmed} Re: Keselezes lett

gyapo gyapo at freemail.hu
2009. Aug. 26., Sze, 15:27:09 CEST

>Csiszolni lehet egyszeru csiszolopapirral vagy
>vaszonnal. Vagy flex-szel legyezotarcsaval.
>
>Na és vágni? Vagyis tokmányban forog az üveg, és
>a flexdremel legyezõtárcsa a szerszám?

Ezt nem egeszen ertem. Addig csiszolnad a forgo
uveget, amig a kivant meretu koralakot el nem eri? Sokaig tartana.
Valami gyemantos kismeretu marofejjel talan
lehetne probalkozni atmarni az uveget. Vagy egy
adott atmeroju vekonyfalu csovel es
csiszoloporral atcsiszolni. Ekkor vizszintesen
kell fekudnie az uvegnek, korbe gyurmabol kis
gatat epiteni, bele a vizes csiszoloanyag, a
csovet rahelyezni valamekkora erovel es vagy az
uveget vagy a csovet forgatni. Azt hiszem a
tavcsotukrokbe is igy csiszoljak a lyukat.

Udv.: gyapo

gyapokuk at cfwpont.hu