[Epitesz-barkacs] Denever_agy

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Aug. 26., Sze, 16:22:40 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> nekem a nyaki húzás lenne fontosabb :-(

Meg kéne nézni, mi az a szerkezet, amit a súlyfürdőnél használnak. Ha van
már egy ilyen, akkor csiga a plafonra, kötél átvet, és különféle súlyokkal
lehet kísérletezni óvatosan. A minimum súly a fejed súlya.

Ez biztos nem olyan hurok, amit az akasztásnál használnak :), hanem valami
olyan, ami tarkón támaszt, és az áll alá nyúl anélkül, hogy a nyakra
bármiféle szorítás hatna. De csak futólag láttam messzebbről jó régen,
szóval konkrétan nem tudom, hogy néz ki, hogy lehet feltenni, levenni.