[Epitesz-barkacs] Keselezes lett

Beka beka63 at freemail.hu
2009. Aug. 26., Sze, 19:22:45 CEST

Hello jhidvegi!

> Nálatok ezek szerint van egy érdekes egyensúly. Te elnézed,
> hogy a tányéron vág a késsel, ő meg, hogy a piacról hordod
> haza a lomokat szétszedni, és meg is teszed,
> hogy szétszeded, és a mosdóban mosod el....

A dolog tika, hogy nem lakunk együtt.   :o)
Gyerek is azt mondta, hogy azért (is)
szeret itt lenni, mert itt nem kell rendnek lenni.
Szóval az asszony csak ritkán jön, akkor meg örülök neki.
Nyiszálja a hűlye tányérját ha olyanja van...   :o)
Persze van amire be vagyok rágva, és az a huzatolás.
Ez neki a mániája, hogy ő most szellőztet.
Az ajtók csapódnak engem visz ki a szél...

> Azért be kell látni, hogy ilyesmitől az átlagnő haja kihull. :-)

Például anyám az ellenpélda.
Ha nálunk valaki lerak valamit valahova, akkor annak oka van.
Vagyis a tárgy stabilan ott fog maradni.
Nagytakarítás után vissza lesz téve!
Így ült egy kiló ablak gitt a konyhában
a csap alatt középen jó 10 évig háborítatlanul!
Én meg galád módon kidobtam.
Két hét sem telt bele, és a fater kereste a gittet, mert eddig ott volt.

    Géza