[Epitesz-barkacs] [elektro] porszívó

Zoltán Radó elektro1.zrado at t-online.hu
2009. Aug. 27., Cs, 09:16:38 CEST

LG Cyking esetében is viszonylag hamar eltömődik a szűrő, ami víz alatt kimosható.
Használattól függően fél év, év után érdemes cserélni. (Kb 4eFt) Csak szerzízben lehet
kapni. Érdemes kettőt tartani otthon, mert amíg az egyik szárad, tuti szükség lesz a
porszívóra... Tiszta szűrővel brutális ereje van. Az öreg padlószőnyeget feltépte ahol
görgős székkel rohangálok.

Szerintem a fő problémájuk ezeknek, hogy mikor beindítod, akkor rögtön felfújja a
szőnyegről a port a levegőbe. Igaz ez ellen csak a központi porszívó a megoldás... Az
meg drágusz...

Z.