[Epitesz-barkacs] [elektro] porszívó

Szabo Endre stgellertfoto at gmail.com
2009. Aug. 27., Cs, 11:01:20 CEST

Hááát... egyszer 1 óra alumíniummal való kínlódás után bejött a
"játékszobába" és élethűen utánozta az alumíniumban megszoruló esztergakés
hangját...

Szal imádom, a nőmet, az biztos:-)

Ui: a marógépszálon érdemes folytatni, de tény és való, amióta van
esztergám, "marógépem", azóta sok munkafolyamatom nagyon halk és nagyon
gyors lett.