[Epitesz-barkacs] Magikus furesz

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Aug. 27., Cs, 12:22:26 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> pl. Citling?  ( simítóvas, színlőpenge; egyenes szélű acéllemez,
> amellyel
> a megmunkálandó fa érdes, szálkás felületét lesimítják )

Nem. Nem találtam meg a neten, ezért rajzoltam egy olyasmit jól
elnagyolva, de a lényeg látszik.
Kb ebben a pozícióban a parkettás a fej részt bal kézzel rányomja a
parkettára, és a nyele felé húzza a másik kezével a szerszámot a
parkettán. Mintha kaparná. (Végülis kaparja.) Biztosan nem csak simán a
sorján alapul, mert nem mondhatni, hogy percenként megáll fenni. Sőt, én
egyszer se láttam megállni, amikor láttam, legalábbis nem azért, hogy
fenje.

A non-text attachment was scrubbed...
Name: parkettakes.gif
Type: image/gif