[Epitesz-barkacs] HMLI kerdes

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2009. Aug. 27., Cs, 19:48:38 CEST

jhidvegi írta:

> Te is eu tag vagy? Meg szeretnél rohadni? :-)

Tudod mikor leszunk eu tagok? MAjd ha nem szarik bele az eu, hogy
magyarokat csak azert megbuntethetnek, mert magyarul beszelnek, majd ha
nem szarik bele az eu, hogy valakik igen durvan megserthetik a schengeni
egyezment. Na majd akkor leszunk eu tagok. Amig az eu szarik a fejunkre
vastagon, addig en is leszarom az eu-t. Latod, van elet az eu-n kivul
is, mert mi inkabb kivule vagyunk mint obenne. Meg a disznoszart simara
nyalo szlovakok is bennebb vannak. Befejeztem, oblitek.