[Epitesz-barkacs] HMLI kerdes

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2009. Aug. 28., P, 10:05:21 CEST

jhidvegi írta:
> Ez marhaság. Itt most egyik nacionalista rühellgeti meg cseszegeti a
> másik nacionalistát, itt az eu léte lényegtelen.
> Még az EU messze nem az, aminek lennie kéne. Még csak apró részletek
> működnek, határok átjárhatósága, néhány főbb szabály egyeztetése,
> egységesítése, de még irdatlan sokminden van hátra. Most olyan idők
> járnak (amiket Te is szorgalmazol a nézetrendszereddel), hogy
> Nemzetállam, aztán Nemzetállam a négyzeten... később határok lezárása...
> Mi lesz belőle? Lövetjük egymást?

Ebben a légből kapott belemagyarázásban mindig is jó voltál, ez után is
jó légy, morzsa! :-)

> Ez a szlovák-magyar vita jól mutatja, hogy a nacionalisták sohasem
> fognak tudni összefogni, ellenben ellenséget látni egymásban bármikor,
> álmukból felébredve is. Ennyi az egészből a pozitívum.

A szlovákokat megértem, féltik a lopott területüket, harcosnak, nagy
pofájúnak, agresszív kismalacnak kell lenni, a nevetségesség árán is. Na
itt volna feladata az EU-nak, hogy kissé megrázza az elfajzott kölke
grabancát, és kinyilvánítsa, hogy mindenki ott és úgy beszél, ahol és
ahogy akar.