[Epitesz-barkacs] födémpanel szélén falrakás

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2009. Aug. 28., P, 12:04:49 CEST

>A gerendával mi a gond? Szépen síkba hozható az alsó fallal, rendesen

nincs vele gond, de pontosan milyen gerendára gondolsz? E gerenda ?

a fal hossz 330cm ha hosszabb a gerenda akkor belóg a folyósóra, ha rövidebb
akkor meg nem ér semmit.
a gyári méretek 320 és 380 cm sehogy nem fér
továbbá ha ugyanoda teszem ahol most van a födémpanel akkor kb. ugyanott
leszek az E gerendával is mert a talpa 14 cm míg a teteje 8 cm, ha kijjebb
teszem akkor kilóg a gerenda talp a lécsőházba, ha beljebb akkor meg ott
vagyok ahol a part szakad.

>Nem tisztáztad a peremfeltételeket:

sajnos igen, a kérdezők többnyire már csak ilyenek :)

>azt, hogy lesz még aljzatbeton,
>ráadásul kisebb födémnyi vastagságban és azt, hogy elfogadhatónak
>tartod a fal ráállítását, magyarán nincs lépéshanggátló úsztató réteg
>a beton alatt.

igen lesz aljzatbeton, és 2 cm nikecell is fóliával is lenne, legalábbis
máshol van,
DE azon a helyen a furdőben még nem készült el az aljzat mert a
lefolyócsöveket valahol vezetnem kell és az is bele fog kerülni az
aljzatbetonba.

kb. 1 méteres szélességben nem lesz hangszigetelés, majd legfeljebb jobban
hallom ahogy valaki fürdik :)
szerintem az az 1 méteres betonlemez csak tud akkora ellent tartani annak a
kb. 5 cm-nek meg rajta a falnak amit meg kell tartani.