[Epitesz-barkacs] HMLI kerdes

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Aug. 28., P, 13:02:45 CEST

Hofferek Attila wrote:

> Az, hogy Magyarország Magyarország maradjon, szerinted csak úgy
> történhet, hogy betonfalakkal körbezárjuk, és seki sebe senyő? Hány
> szürkeárnyalat van a palettádon? :-)

Magyarország fennmarad még jó sokáig, de egyre kisebb lesz az önálló
törvényalkotási joga. A magyarság, a magyar kultúra fennmaradhat akkor is,
ha valamikor lesz európai egyesült államok, és szerintem ez a lényeg.

Nem kell velem egyetértened, te is ki fogsz halni, mire lesz európai
egyesült államok. Az eléggé evidensnek tűnik, hogy a világ dolgai nem
rendezhetők el idővel már sehogy nemzetállami keretek között.

Nem értem, mit nem értesz, főleg, ha megpróbállak visszafelé
gondolkodtatni. Legyél lokálpatriótább, mint most. Legyen derbecenia,
miskolcia, budapestia, szolnokia... és képzeld el, hogy innen kell
valakinek mindenféle észérvekre hivatkozva létrehoznia egy
államszövetséget, amit magyarországnak hívnak. Akkor is ellenállnál? Ha
igen, akkor csináljuk csak meg visszafelé! Semmi akadálya! Deberecenia
királya Kósa Lajos lenne, Budapestiáé meg Orbán Viktor... de lennének
másfajta nézetű királyok is. Ezek olykor hadakoznának egymással pl a
területekért. Pl Hortobágyia királya az elsivatagosodás miatt indítana
valamerre a víz miatt területszerző hadjáratokat. :-) Paksia meg jól
megélne az atomerőművéből, ott dúlna a gazdagság, ez volna a kis magyar
emirátus a dunában pálma alakú szigetekkel. :-)

Balatóniáról nem is beszélve. Te valszleg balatóniában laknál.