[Epitesz-barkacs] EU, minek is?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Aug. 28., P, 13:05:36 CEST

Hofferek Attila wrote:

> Én fordítva értettem a dolgot. Kevés, hogy mi akarjuk a tiszta levegőt,
> és mindenki csak atomenergiából átalakított elektromos energiát akar
> használni, ez kb 15 ember döntési jogköre. És manapság egész vastagon
> van leszarva, hogy ki mit akar.

Ez marhára nem így van. Már ott el van a dolog cseszve, hogy ahány ember,
annyiféle nézete van arról, hogy milyen legyen az energiatermelés. Van,
aki az atomerőművet tartja a legkárosabbnak.

A dolog lényege nem ez a felvetés szempontjából, hanem az, hogy nem lehet
egyenként döntögetni, hogy én márpedig az x vízerőműből, te meg az
atomerőműből, más meg a szénerőműből kapja a delejt.

Az energiatermelési szerkezet megváltoztatása meg irdatlan pénz, a döntés
nem hinném, hogy egyszerűen csak pár ember kezében lenne.