[Epitesz-barkacs] Ruszki repulok vagy akarmi, giroszkopot hogyan epitsunk?

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Aug. 31., H, 13:50:33 CEST

haat.

elsore el kell donteni, hogy hany tengelyre kell a cucc. ugy tippelem, kettore, igy a vizszintes sikot fixalna, es korbe lehet a sikban forgatni a kamerat.

innentol semmi mas nem kell, csak egy tuti csapagyazas, egy minnel nehezebb es baromira kiegyensulyozott lendkerek, meg egy viszonylag nagy fordulatszami motor.

az ordog persze a reszletekben. a vinyonak igen szep a csapagyazasa, benne van a motor. a motort porgesre birni a sallang nelkul az egy kozepes elektro feladat, nekem magas. a korongok helyere valami nagyobb tomegu, de jol kiegyensulyozott cuccot csinalni, az sem tunik tul trivialisnak :-(

vajk