[Epitesz-barkacs] boyler vizszintesen

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2009. Aug. 31., H, 14:16:29 CEST

hali

tetőtéri fürdőben felmerült a gondolat, hogy jó lenne zuhanytálca és kád is.

mivel még semmi nincs a fürdőből, így meglehetősen képlékeny a dolog, vagyis
szinte bármi lehet bárhol.
egy fix dolog van mivel nem akartunk külön wc-t meg igazából nem annyira is
kivitelezhető külün, így ez egybe lesz a fürdővel, és ez a ferdeség egyik
sarkában van kiépítve vagyis a 110-es ott van.
a ferdeség másik sarkában lenne a kád a harmadik sarokban lenne a
zuhanytálca, míg a negyedik sarokban lenne a bejárati ajtó, de akkor nincs
helye a boylernek, mert a ferdére nem tenném a két másik sarokba meg nem
fér, a fürdő oldalfalán középen meg ne éktelenkedjen egy nagy kerek doboz.

ezért arra gondoltam, hogy a földre leteszem a kád és a zuhany közé, majd
beburkolom valami szekrénykével amire lehet pakolni meg rá is ülni.

én nem látok akkora nagy problémát a vízszintes boylerben, kicsit másként
alakul benne a hideg-meleg vízréteg, meg nehézkesebb vízteleníteni....
más probléma ?

szóval lehet a boylert vízszintesen használni ?

mi a véleményetek ?