[Epitesz-barkacs] boyler vizszintesen

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2009. Aug. 31., H, 14:41:08 CEST

>Kapható olyan, amiben úgy rendezték el a csőcsonkokat, és olyan
>rögzítőket szreltek rá, hogy fekvő helyzetben lehessen szerelni.

na a kapható az elfelejt. van itt már 3 darab boylerem is.

>Álló bojlert nem fektetnék el.

miért mi történhet ?

>Mindent lehet.
én is így gondoltam.

>Még kapni is vízszintesen szerelhető boilert.

venni bármikor bármennyit lehet, csak pénz legyen, na az ami nincs.

>Ha sima boilert elfektetsz, akkro szerintem csak a meleg víz felét tudod
kinyerni belőle.

miért ?

mondjuk a benne lévő hosszú csövet fektetett állapotban felfelé hajlítom a
tartály oldala vagyis mostmár a teteje felé... a fűtőbetétet meg a tartály
ellenkező fala a leghidegebb vízréteg felé.

a nyomáscsökkentő meg túlcsöpögő szelepeket nem zavarja a fektetés?