[Epitesz-barkacs] boyler vizszintesen

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2009. Aug. 31., H, 15:08:37 CEST

>szerintem függólegesen lenne jobb, vagy az alatte levő
>fürdőszobából 1 szál vascső felfelé az emeletre,
>és megmarad a hely is

igen úgy van kitalálva, de az is elképzelhető lesz, hogy alul más lakó lesz
mint felül, és ekkor nem lehet osztozkodni a melegvizen, mert két külön
villanyóra is felkerül.

>Nagyon közel van egymáshoz a két csőcsonk, alig lenne köztük
>szinbtkülönbség.

ezt függőlegesben is meg kell oldani ami gyárilag meg is van oldva
a hidegvíz bemenet cső végére egy fém kupapot hegesztettek ami a beáramló
vizet nem engedi közvetlenül a tartály belsejébe, hanem alul szétteríti, míg
a meleg az meg hosszú cső ami a tartály tetejéig ér és innen a meleg víz tud
kiűramolni.

ezért gondoltam, hogy ezt a hosszú csövet a tartály felső fala felé
hajlítom.