[Epitesz-barkacs] Ruszki repulok vagy akarmi, giroszkopot hogyan epitsunk?

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2009. Aug. 31., H, 15:35:47 CEST

> innentol semmi mas nem kell, csak egy tuti csapagyazas, egy minnel nehezebb
> es baromira kiegyensulyozott lendkerek, meg egy viszonylag nagy
> fordulatszami motor.

Ezt így flexnek hívják (régen Milán is utalt erre a fotólistán, igaz,
ő nem akart ilyet). Mondjuk lendkeréknek lehetne rakni rá egy
százötvenes vascsövet tizes fallal, persze a másik végén is
csapágyazva. A cső mondjuk 100 mm hosszú, és mindebből kettő kell.
Esztergályos szerintem összehozná a nagyját.

szia: Balázs