[Epitesz-barkacs] mágneskapcsoló vagy automata biztosíték az olcsóbb?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Aug. 31., H, 20:36:57 CEST

Mágus Bérprogram Demo   <magus.demo at dpg.hu> 2009.08.31. 17:46:02 +2h-kor írta:

> ha egy diórát sorbakötnék vele (félutas) akkor 0,7 x 3kW = 2,1kW lenne
> a "javított" , az elég lenne? (a félutas, diódás megoldás miatt)

BPC2506 Graetz dióda Nagyobb kép 25A/600V graetz dióda   Ár 261 Ftelektrotech.hu

KBPC3506 graetz dióda Nagyobb kép 35A/600V   0,8x6,4mm-es saru csatlakoztatható a lábakra. Méret adatok [...]   Ár336 Ft

van benne 4 dióda, nekem elég lenne 1db,  elég a negyed ág :-) tartalékban meg van a 3db,
ha elszállna